streda 18. marca 2015

Pohľadnica vintage

Vitajte!

Naskladať papier do harmoniky sme sa učili snáď už v materskej škole. Skladané bordúry od Bazzil Basic Paper ma však očarili jednak svojimi vzormi a aj kvalitou. Napriek tomu, že sú z tenšieho papiera, znesú na sebe viac vrstiev sprejov a to bez predošlej povrchovej úpravy.

Na vintage pohľadnicu som použila skladané a zošité bordúry Script, ale určite by to bolo zaujímavé aj s  ostatnými, ktoré sú v ponuke (Music a Newsprint) , mám v pláne ich zakomponovať aj do layoutu a veľmi sa na to teším.


Takto vyzerajú po úprave sprejmi Lindy´s Stamp Gang.


Rovnakými odtieňmi som nastriekala aj textilnú ružičkovú bordúru a veľkú kvetinu. Celok dopĺňa jemná staroružová krajka.
Papierové bordúry som ešte pre starožitný efekt prstom pretrela ružovou akrylkou.
Obrázok je autentická pohľadnica.


Zadná strana pohľadnice je ozdobená papierom s podobným vzorom písma.

2 komentáre:

  1. Obrovská inšpirácia je to pre mňa, Janka. Musím ten vyskladaný papier vyskúšať na svojich projektoch. Ale na teba nemám, je to neodolateľné. A tie farby. Ďalší projekt, na ktorý sa nedokážem pozrieť len raz. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Piękny vinatge a pliski fantastyczne : )

    OdpovedaťOdstrániť