piatok 24. júna 2016

Svet rozprávok


Ahoj, milí!

Niekedy sa túžim znova stať dieťaťom. Bolo ľahšie snívať, predstavovať si, že som niekým iným, lietať v povetrí, stať sa krásnou princeznou. Všetci v mojom okolí vedia, že mám rada víly. No a tu je taký skromný domček pre ne. Domček na stračej nôžke je geniálne navrhnutý, zamilovala som si ho a môj synček si ho objednal pre seba už vtedy, keď som ho lepila.

Teda, takéto sú príbytky víl podľa mňa.

Hej kochani!

Czasami pragnę zostać dzieckiem. Łatwiej mi było wtedy pomarzyć, wyobrażać sobie, że jestem kimś innym, latać w powietrzu, zostać piekną księżniczką. Wszystcy w moim otoczeniu znająże lubię wróżki. No i tutaj taki skromny domek dla nich.  Domek na kurzej łapce zaprojektowany jest genialnie, zakochałam się w nim i mój synek zamówił domek dla siebie, kiedy tylko go kleiłam.

Więc takie są mieszkania wróżek moim zdaniem.












Možno niektorí už poznajú moju vílu. Je priveľká do tohto domčeka, ale bude ho strážiť zvonka.

Może niektorzy znają moją wróżkę. Jest zaduża do tego domku, ale będzie pilnować go stojąc obok niego. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára