piatok 11. novembra 2016

ATC Tęsknota


November je silne emotívny mesiac. Koniec jesene, smútok, chladno... Inak to nemôže byť ani v novej výzve ArtGrupy, ktoré vyhlasuje Iwonka. Novembrovou témou je clivota. Každému z nás býva občas za niečím či niekým ľúto. Mne chýba otec, s ktorým mám veľa spoločného. Tieto ATC sú osobné, citlivo sa ma dotýkajú. Technika, ktorou sú vytvorené, je enkaustika.

Listopad jest bardzo emotywnym miesiacem. Koniec jesieni, smutek, zimno... Inaczej nie moze byc ani w nowym wyzwaniu ArtGrupy, ktore prowadzi Iwonka. Listopadowy temat to tesknota. Kazdy z nas za czyms lub kims teskni. Mnie brak ojca, z ktorym mam wiele wspolnego. Te ATCiaki sa dla mnie osobiste i dotykaja moich emocji. Technika, ktora sa stworzone to enkaustyka.











21 komentárov:

  1. Fantastyczne. Zachwycające i tajemnicze...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No i poszlas po bandzie :D az mi mowe odebralo....te emocja to normalnie czuc....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ojej, to jest tak genialne, że nie wiem co powiedzieć? Bardzo chciałabym kiedyś poznać tę technikę, ale wydaje mi się, że to wyższa szkoła jazdy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Janko, praca genialna. Jestem zachwycona :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Obłędne...Chciałbym zobaczyć jak powstają...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Janka w każdym calu jesteś dla mnie wspaniałą artystką :*

    OdpovedaťOdstrániť